Als ik een app open op mijn iPod Touch, sluit hij direct af. Hoe kan dit?

Sommige apps die ik veel gebruik, heb ik daarom verwijderd om ze vervolgens opnieuw te downloaden. Maar dat kan ook niet omdat de AppStore ook steeds afsluit. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen? (Uit en aanzetten kan niet want mijn knopje bovenaan is stuk)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heb ik ook een aantal keer gehad. Het is een regelmatig voorkomen probleem bij de nieuwe itunes. De oplossing is simpel: download een app (maakt niet uit welke) en daarna doet hij het weer. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou hem eerst uit laten gaan en dan weer aan als dat niet helpt reset je ipod dan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dat ook regelmatig, dat is volgens mijn een crash in de app zelf. Je kan een soft reset doen door het bovenste knopje [de lockknop] en de middenknop [de homeknop] 15 seconden ingedrukt te houden, je behoud al je apps en contacten etc, je start alleen het systeem even volledig opnieuw op. Groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou graag een soft reset willen toepassen maar mijn lockknop is dus kapot, helaas.
haakt de home knop