Hoe sluit je je ipad aan op de computer?

Ik moet voor school een presentatie houden.
Ik wil het beeld van de ipad op de beamer hebben.
Ik denk dat als je hem op de computer aansluit dat die dan projecteert wat de ipad doet.
Maar hoe kan je ervoor zorgen dat je op je computer het beeld krijgt wat je op de ipad doet?
zoals dat je bijvoorbeeld een app ziet die je op je ipad doet op het computerbeeld/beamer.

Toegevoegd na 23 minuten:
als je een adapter aan de computer aansluit projecteert de beamer wat er op het scherm gebeurd van de computer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit kan met een Apple 30-pens VGA Adapter.

Deze is te koop bij de Apple Store of via internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste is een apple tv 2de generatie via hdmi aansluiten, zonder kabels live je scherm streame
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is alleen mogenlijk indien u een adapter hebt voor de Ipad, VGA of HDMI. Vanuit deze adapter kunt u met een kabel rechtstreeks naar de beamer of monitor.

Voor een eenvoudige en duidelijke handleiding zie:
http://www.zelfaansluiten.nl/beeld-geluid/ipad-aansluiten-op-tv.html