Welke zijn de eigenschappen van een goede game headset?

Is draadloos beter? Het aanbod is zo groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Hij moet dienen voor te gamen en muziek te beluisteren. Een microfoon erop is een absolute must.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hij moet stevig zijn en niet storing gevoelig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als mensen je een antwoord geven, die heel simpel zal zijn, ga je dan op basis daarvan een headset zoeken? Hoe weet je of een headset die eigenschappen heeft?

Het antwoord op je vraag is simpel: Goed geluid, goed onderscheid tussen voor en achter en links en rechts en een duidelijke microfoon.

Het belang van goed gamegeluid en muziek-geluid kan met elkaar conflicteren. Kwa gamen wil je dat bepaalde geluiden beter uitgelicht worden, zoals voetstappen en schoten, zodat je weet waar je tegenstanders zijn. Verder wil je dat spraak duidelijk weergegeven wordt. Misschien ook een dikkere bass als je dat prettig vind.

Kwa muziek wil je echter dat geluid gewoon natuurgetrouw weergegeven wordt.