Hoeveel kost gemiddeld een 3.0 32Gb memory stick?

Is het trouwens rendabel zo'n 3.0 memory stick.

Ik heb uiteraard een 3.0 ingang.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

ligt geheel aan welk merk je pakt er zijn usb-sticks schrik niet van het verschil van 16,- euro maar ook voor 70,-
het gemiddelde licht ergens rond de 25,-euro maar je kan ze ook online bestellen

allemaal van 32Gb natuurlijk

Toegevoegd na 1 dag:
http://www.kieskeurig.nl/usb-stick/q/usb+stick+32gb

Toegevoegd na 1 dag:
niet letten op de Kingston DataTraveler Vault - Managed (32 GB) daar staat een soort van programma op zodat als je waardevolle bestanden hebt die kan beschermen met een wachtwoord (tenzij je hierna zoekt ;) )

Toegevoegd na 4 dagen:
mocht je nog opzoek zijn naar memory cards dan is deze site misschien iets
http://www.bestbuy.com/site/Camera-Memory-Cards-USB-Drives/Memory-Cards/pcmcat225800050009.c?id=pcmcat225800050009
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Weet je ook wat het verschil ertussen is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snelheid, merknaam, design.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zal een link erbij zetten.
daarin geven ze al aan of de usb een led indicatie heeft inschuifbare usb connector wat de capaciteit is en de naam van de usb
Op de link die ik je net stuur staat een groot overzicht met allerlei aanbiedingen en prijzen van usb sticks van 3.0 poorten. Het verschil van kwaliteit (merk) is niet waanzinnig groot. Uit ervaring weet ik wel dat er geen problemen zullen voorkomen met een kingston stick. Deze zijn wel wat duurder, maar uit mijn ervaring blijkt dat ze ook niet kapot te krijgen zijn.

succes;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Het verschil tussen 3.0 en 2.0 is volgens de makers erg groot, maar in het echt valt het niet heel erg op. Ja, het is wat sneller maar bij een paar bestanden van 10GB is het verschil misschien 5 minuten. (wat uiteraard voor sommige mensen veel kan zijn)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ai... zo'n Memory Stick is veel duurder dan een USB-stick... Kijk maar eens op http://tweakers.net/pricewatch/250116/sony-memory-stick-pro-duo-32gb.html
Misschien bedoel je een USB-stick, dan is deze heel goed: http://tweakers.net/pricewatch/303842/intenso-business-line-32gb-zilver.html