Hoe krijg ik mijn combimagnetron weer werkend?

Gisteravond deed mijn combi het ineens niet meer (Sharp R8480). Het leek mij daardoor logisch dat het iets met elektriciteit zou zijn. Maar ik kan ook geen zekering vinden, en het lampje dat was gesprongen is ook vervangen. Wie kan mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Alles zit inwendig en als leek is het zeker niet aan te bevelen dergelijke toestellen open te maken.
Onderstaande heb ik een link gezet naar een Nederlandstalige handleiding.

Er staat een lijstje onder SERVICE (pag 42) welke u kan invullen alvorens u een service technieker belt welke u soms met een simpele hint terug op weg kan helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De handleiding heb ik. En ik heb geen geld voor een expert. Mijn man weet enigzins iets van electriciteit, en dat is een stuk goedkoper. Want anders moeten we hem gewoon weggooien, het is goedkoper een andere te kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok ,ik begrijp het. Ik heb als afbeelding die servicelijst meegegeven, kan u om te beginnen die al invullen.