Bestaat er een cadeaubon en visitekaartje printer?

Ik heb een aantal websites bezocht die deze dingen voor je printen, maar nu kom ik erachter dat dit wel heel prijzig is. Ik ben dus op zoek naar een printer die dit kan op stevig papier in kleur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Je zou de visitekaartjes ook op 120 grams papier kunnen afdrukken en vervolgens lamineren/plastificeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt Amadea, maar ik wil het wel iets professioneel uit laten zien, zonder plastic.
Panteao ook bedankt, maar Vistaprint vraagt voor bezorging van 20 bonnen al 7 euro bezorgkosten (past toch in mijn brievenbus denk ik dan). 7 euro is het laagste en dan moet ik ook nog eens 21 werkdagen wachten. Hoe sneller hoe duurder. Ook bij elk klein dingetje wat ik erbij wil moet betaald worden (logisch), wat dus uiteindelijk op een best hoge prijs uitkomt. Met een goede printer zou ik dus uiteindelijk een stuk goedkoper uit zijn.
Antoni
11 jaar geleden
Je kan ook naar een drukkerij of copyshop in je buurt, dorp of stad gaan. Dan weet je ook zeker dat je krijgt wat je verwacht, omdat je de voorbeelden ook echt vast kan houden. Bij een website is het nog altijd afwachten of je krijgt wat je verwachtte.

Antwoorden (1)

Iedere goede printer kan wat dikker papier aan.

Dat moet je dan wel per vel invoeren en niet in een lade automatisch laten doen.

Je hebt dus een printer nodig met de papierinvoer aan de achterzijde. Met zo'n invoer kun je ook enveloppen drukken zonder problemen, dus 200 grams papier zal zeker gaan. Er is dan ook vaak een hendeltje aanwezig voor dik/dun papier.

Waar je ook op moet letten is de prijs en de verkrijgbaarheid van de inktpatronen.
Vaak kost een printer heel weinig, maar is de inkt hartstikke duur.