als ik batterij erindoe begint die met opstarte maar dankomt er witscherm staater een batterij met streep ligt dit aan de batterij of bb

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt aan jou

Antwoorden (3)

Probeer eens een systeem reset deze vind je voor je toestel wel op Google,,!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je batterij is leeg, je moet je bb opladen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je je bb denkt te hebben opgeladen en hij gaat niet aan dan is het een probleem bij de aansluiting van je telefoon. Hij kan dus niet meer opladen. Het kan inderdaad gewoon zijn dat je batterij geen stroom meer heeft...