Toen ik vanochtend mijn android tablet opstartte bleef hij wel meer dan een kwartier lang op het android logo staan. hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij Android kan het zo zijn dat het RAM-geheugen na een tijdje redelijk vol is ...
Je moet dus even kijken naar je geheugen ..
Opnieuw opstarten kan ook helpen.

Als het allebei niet werkt, dan zou ik even naar de winkel gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opnieuw opstarten lukt juist niet omdat hij niet verder gaat dan het android logo. En het geheugen kan niet vol zijn want ik heb pas een week.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ram geheugen is het tijdelijke geheugen , dit kan heel simpel vol worden door meerdere dingen te openen

Andere antwoorden (3)

Je tablet helemaal uit doen, opnieuw opstarten. Dan moet die het weer doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is juist het probleem. Als je hem opstart dan staat er alleen het android logo en verder gaat hij niet.
Gebruik je veel apps, of staat je geheugen bijna vol? Dan kan je het best onbelangrijke of grote apps verwijderen dan start hij sneller op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de tablet nog niet zo lang dus hij kan niet bijna vol zijn..
Zoals bovenstaande al vermoede denk ik ook dat het aan het RAM geheugen ligt
Oftewel het tijdelijke geheugen, wanneer je iets opent zal dit op/via het ram geheugen gaan

Het kan zijn dat de tablet niet helemaal uitgaat en wanneer je het opstart hij alles weer hervat

Kijk wat je ram geheugen is en zorg dat je niet te veel dingen open heb staan

Toegevoegd na 1 minuut:
Als dat niet helpt kan je altijd nog alles resetten en terug op fabrieksinstelligen gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe kan je alles resetten en terug op fabrieksinstellingen zetten want ik kom niet verder als aanzetten en dan zie ik het android logootje... Alvast bedankt voor je hulp!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is zit er een forceer reset knopje ergens op de tablet.
Dit is erg klein en kun je meestal alleen met een sateprikker of i/d indrukken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het toch niet kan vinden kijk even in de handleiding daar staat altijd wel een hoofdstukje in over "terug gaan naar fabrieksinstellingen"