Waarom is mijn bestuurbare auto snel oververhit?

Ik heb sinds pas op een markt een bestuurbare auto gekocht.
Als ik langer dan 4 minuten rij gaat die opeens raar doen en word de auto onbestuurbaar.
Ook wanneer je de auto net aandoet doet die ongeveer 20 seconden vreemd, want dan gaat de auto vanzelf even rijden?
De auto is heel moeilijk open te krijgen want het is een offroad waterdichte auto.
Hij gaat redelijk hard en het is een leuk autotje.
Ik zou graag de problemen opgelost hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Meestal wanneer een dergelijk apparaat snel overhit is betekend dat, dat de accu van het apparaat te sterk of juist te zwak is voor het kunnen van het apparaat. Soms werkt het om je accu in de vriezer te leggen voor een nacht en daarna volledig op te laden.

Wanneer een auto uit zichzelf gaat rijden lijkt het wel of het signaal van de afstandsbediening niet sterk genoeg is of dat het een systeem/software fout is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de vriezer leggen helpt niet! Dit is allemaal onzin!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grappig dat je het zegt, aangezien de laptop accu van mijn moeder het tegendeel bewijst.

Andere antwoorden (1)

je moet ook nooit direct na het spelen de accu opladen en ook niet na het opladen direct spelen de.