mijn Blackberry oplader is kapot, waar kan ik een nieuwe kopen en voor hoeveel?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb een Curve 8520

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik weet niet welke je hebt maar op de volgende site kan je bb opladers kopen: http://www.mytrendyphone.nl/shop/blackberry-lader-280s.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja oke. Misschien kan je hem laten bestellen door kpn of t-mobile etc.
Deze kun je gewoon kopen, of bestellen bij de winkel waar je je Blackberry hebt gekocht, bij alle verkooppunten van mobiele telefoons dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan ook even simpel op marktplaats kijken, hier staan er al een paar voor onder de €5,00