Als je je iPod toche helemaal overnieuw hersteld ben je dan alle aankopen kwijt wat je heb gekocht ???

iPod overnieuw herstellen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

nee, maak wel eerst een backup. daarna fabrieksinstellingen. dan koppel je je ipod aan je computer en open je itunes effe goed lezen en je bent klaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee alle aankopen heb je automatische weer terug zodra je opnieuw itunes installeert en inlogt met je bestaande account.
Wel zijn al je afspeellijsten verdwenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, die blijven op iTunes staan. Alles wat je hebt gekocht, moet als het goed is op je account staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, een beetje opletten, software-aankopen zijn altijd weer gratis te downloaden, muziekaankopen echter niet!
die moet je wel eerst back-uppen naar je computer, daarna kan je ermee doen wat je wil