Ik wil een filmpje maken op windows movie maker maar als ik de video's wil importeren zegt hij dat het niet kan. wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij zegt niet: "dat het niet kan". Geef eens de exacte foutmelding en geef eens op welke bestanden je probeert te importeren. AVI/MOV/MTS
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik probeer het met MP4 bestanden.

Antwoorden (1)

Kijken of het programma het bestand van je film ondersteund. Zo niet, zul je de instellingen van het programma moeten wijzigen of het film bestand moeten converteren naar een bestand dat het programma wel ondersteund.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het converten lukt niet!! hij zegt nog steeds hetzelfde.