Hoe moet je firmware updaten voor de Sony televisie van het type KDL40bx400?

Ik heb sinds kort de Horizon box van UPC. Omdat ik nog moet wachten tot de nieuwste updates komen van UPC hebben ze mij aangeraden om de firmware van mijn Sony televisie te updaten.
Dit moet ik doen omdat de Horizon box steeds lichtgroen beeld geeft op mijn Sony televisie. Gekocht in 2010.
Heb je daar een USB-stick voor nodig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als er nieuwe firmware te vinden is voor je TV kun je die waarschijnlijk via een usb stick installeren.
Op de Sony suport site kun je met enige moeite de firmwares vinden. Zoek eerst even uit welke er nu inzit. Ergens zit wel een 'info' menu.

Stel je overigens niet te veel voor van de nieuwe firmware: Sony lost met wat geluk problemen op, maar biedt geen nieuwe functionaliteit.