Zakhorloge te stijf opgewonden hoe weer goed lopend?

Heb deze gekregen en zou hem graag weer goed lopend willen want vind hem mooi hoe doe je dat en kan je dat zelf of naar horlogemaker? BVD Minke

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Als je niets van zakhorloges weet, of niet zo technisch bent, ga dan naar juwelier/horlogemaker en laat hem schoonmaken. Vraag tevoren even prijs op, want dat kan tegenvallen
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb er geen verstand van dus laten maken maar ja kosten hè .
anneliez
11 jaar geleden
misschien kun je een hobbyist vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt zal kijken wat het gaat kosten .

Andere antwoorden (1)

Te stijf opgewonden bestaat niet,ik vermoed dat de veer kapot is en het horloge schoongemaakt moet worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal dus een prijskaartje aantast zitten en is dat het nog waard.Morgen ga ik navraag doen.Is een oud horloge van mijn opa geweest maar of het nog waard is om hem te laten nakijken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De enige die je dit kan vertellen is de juwelier,zij kunnen vooraf een prijsopgave geven.
Of het nog iets waard is weet ik niet,maar dit hangt ook van de emotionele waarde af of je het er voor over hebt.