Hoe verwijder ik wachtwoord samsung galaxy s3?

Heey ik ben charlotte en ik heb een wachtwoord over laats gezet op mijn samsung galaxy s3. Maar ik ben het wachtwoord vergeten en nu weet ik niet wat ik moet doen. Is er een mannier zodat ik een nieuw wachtwoord kan krijgen zonder men gsm te laten repareren? Help alsjeblieft :'(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

IK zou zeggen voor 3x de verkeerde code in, met de bijgeleverde pukcode kan je de telefoon weer gaan gebruiken en krijg je de gelegenheid om opnieuw een code in te voeren, ik heb dit gisteren gehad met mijn iphone 5 die crashte, vervolgens opnieuw opgestart en toen werd mijn code niet herkend, vervolgens 3x fout, pukcode ingevoerd, nieuwe code en nogmaals ter bevestiging en toen was het opgelost

Als je de pukcode maar hebt, hoef je je niet druk te maken.