Ja die kan u zonder problemen gebruiken.
Dat is een perfecte isolator en kan zeker onder spanning gebruikt worden.
Ik heb dit al toegepast op relais waar 400 V opzat.

Bv: Tix Electric Ontvet, smeert, isoleert en verwijdert vocht. Is anti-corrosief. (volgens hun website)
Ik gebruik dit product al zeer veel jaren en het klopt.

Gebruik geen Kontakt 60 contact cleaner van CRC want dat oxideert het koper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

NIET DOEN !!! Eerst de stekker eruit halen, evt aarden, een paar uur wachten en dan pas sprayen. Ook een paar uur wachten voordat je het apparaat weer aandoet. Mooi klusje net voor het slapen gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, geen enkel probleem. De onderdelen die je sprayt voeren een lage spanning. Je kunt dan als je bijv. je potmeters inspuit meteen horen of het al effect heeft.
escape
11 jaar geleden
Sorry maar ik vind deze wel te gebruiken op laagspannings gedeelten maar niet op netspanning of zeker geen hoogspanningsgedeelten.