Het werkt alsvolgt :

Onderstaande bestanden moet je downloaden en sinstaleren. Dan werkt het..
libusb-win32-filter-bin-0.1.10.1.exe
libusb0.dll
ps3sixaxis_en.exe

vervolgens moest je die libusb-win32-filter-bin-0.1.10.1.exe installeren. Maar hier gaat het fout bij mij. Ik draai windows vista ultimate en heb draadloos toetsenbord en een g5 lasermuis. Wanneer ik die exe installeert valt plots alles uit. Muis en toetsenbord en ik kan niks meer doen. Zo moest ik dus hem resetten met het knopje op de computer. Normaal gezien stond er dus dat je die exe moet installeren. Vervolgens je ps3 controller aansluiten met de usb kabel en dan op de ps3sixaxis_en.exe klikken en dan de ps toets drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sluit de controller aan op de pc via de USB oplaadkabel,
Download het programmaatje DS3 tool,
Dit programmaatje emuleert de ps3 controller tot een xbox 360 controller, welke wel standaard werkt op de pc.
Je zou nu probleemloos de meeste games moeten kunnen spelen ik gebruik het zelf ook altijd