ik zoek een goeie wifi versterker/router voor mijn ziggo internet want heb boven slecht ontvangst?

ben op zoek naar een goeie router voor snel draadloos internet boven heb bij ziggo alles in 1 plus dus best wel snel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat je ook kunt doen is een tweede router als bridge instellen en die boven neer zetten. Zie onderstaande link naar een afbeelding.
Je legt dus vanaf je modem/router een bedrade kabel naar de tweede router/brigde. Beide zorgen dus voor een draadloos netwerk, wel moeten ze beide de zelfde naam, wachtwoord, enz. hebben. Alleen het kanaal moet verschillend zijn.
Het instellen van de router als bridge verschilt per merk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De volgende wifi versterker heb ik hier zelf staan.
Een gemakkelijk te installeren en goede range extender voor een redelijke prijs:

http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/netwerk-internet/netwerk-internet/tp-link-tl-wa830re-wireless-range-extender/C31_6FE_6FE_745847/
jc54