iPad 2 of de nieuwe iPad?

Ik wil graag een iPad maar absoluut niet de eerste. Ik weet niet welke ik moet nemen, de 2e of de nieuwe? De nieuwe word erg heet maar heeft wel een retina scherm.. kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt al bruikbare Antw : ik gebruik beide , ja de nieuwe mogelijk wat btr beeld maar ik zie het nauwelijks . Belangrijker is misschien wil je er 3G op ! En hoe veel geheugen wil je ? maar via de cloud kan je opslag bij kopen . Ik merk bij email , of krant lezen of spelletjes geen verschil . Maar ik speel geen grafische games . Ja , de i pad bevalt ons goed , maar doet weinig meer dan de (te ) goede IPhone 4 of 4s . Dus zijn de euro's belangrijk ga voor de beste deal . Succes

Antwoorden (5)

De 3 is ook ietsjes sneller
Speel je graag spelletjes kun je beter voor de 3 gaan
Kies je voor de portomonee dan de twee! Maar hij is niet meer overal makkelijk te krijgen dus dan mag je wel even zoeken of ze nog jou versie hebben (gb en simkaart)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over de hitte raad ik je aan dit even te lezen:
http://www.ipadclub.nl/35977/nieuwe-ipad-raakt-sneller-oververhit-5-graden-warmer-dan-ipad-2/

Persoonlijk zou ik de nieuwe iPad kopen omdat die ook langer mee gaat met updates van apple + ook een betere batterij heeft en zoals je zelf al zij retina beeldscherm en andere specificaties kan je zelf even opzoeken of je weet ze waarschijnlijk al.

Je zou natuurlijk ook kunnen wachten tot de iPad 3 of welke naam ze er voor verzinnen maar kan even duren voor dat die uit komt, wat ik wel weet is dat op 12 september de iPhone 5 uit komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De 2e , het schild echt niet veel. Maar wel in geld . De 2 is iets langzamer maar daar heb je opzich geen problemen mee want hij is gewoon snel en werkt prima !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou de ipad 2 kopen. het is krachtig genoeg en ook niet te duur (v.a 17,50 euro p/m met abonnement)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ipad 2 is verouderd waardoor je geen 480 euro betaald maar 380 want hij is verouderd en het scheelt echt heel weinig het scherm is een heel klein beetje slechter maar hij raakt niet zo snel oververhit en is ook maar een heel klein beetje langzamer maar je merkt er niks van.