Wat is het verschil tussen een SR927W koopbatterij en een SR927WS knoopbatterij?

Er zat origineel een SR927W in mijn horloge. Nu ik de SR927SW erin hebt, blijft het horloge niet goed lopen.

11 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Ze hebben dan wel dezelfde afmetingen maar het zijn toch echt twee verschillende batterijen.

De SR927W komt overeen met Duracell 399 en de SR927SW komt overeen met de Duracell 395.

Heb een link bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de spanning of de interne weerstand zal verschillen waardoor het horloge te veel of te weinig energie krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ AdrieK Zijn allebei 55 mAh.
naamlooss
11 jaar geleden
Het ligt dus aan mijn horloge?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het slechtste geval zit er een Duracell in en dat zou de reden kunnen zijn.
Koop Varta, Panasonic of Philips.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@depauwroger Als er Duracell in zou zitten zou de naam van de batterij
D395 of D399 zijn en niet SR927W of SW.
naamlooss
11 jaar geleden
De SR927W was een Sony. Deze die ik nu heb, de ST927SW, is ook en Sony. Ik weet dat Amerikaans elektrisch gereedschap van 60hertz niet werkt op de Nederlandse frequentie van 50hertz, misschien dat deze verschillen ook in deze batterijen zit en dat daarom de horloge niet goed blijft lopen?