Tomtom doet het niet meer kan iemand mij vertellen wat dit scherm betekend ik kan het op internet nergens vinden?

tomtom doet het niet meer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Of gewoon hier op GV.

Antwoorden (2)

Als er een kruis wordt weergegeven nadat je je navigatiesysteem hebt ingeschakeld, betekent dit dat de TomTom-applicatie niet correct is geïnstalleerd.

De oplossing is afhankelijk van de TomTom-software die wordt gebruikt om je navigatiesysteem bij te werken.

Apparaten waarop MyTomTom wordt gebruikt voor updates:
Gebruik MyTomTom om de TomTom-applicatie op je navigatiesysteem te herstellen.

Navigatiesystemen waarop TomTom HOME wordt gebruikt voor updates:
Gebruik TomTom HOME om de TomTom-applicatie van je navigatiesysteem te verwijderen en weer opnieuw te installeren.
bamibal
11 jaar geleden
In 90% van de gevallen bij de oudere types, is er een foutief bestand verwijderd op je SD-kaartje. Backup daar terug op zetten en dan moet het terug werken.

Is het een recentere, dan moet je boten vanuit liefst de originele versie van TomTomHome die je op CD kreeg bij je apparaat.

Heb je een heel recent apparaat (zegge eind 2011-2012), dan moet het binnen garantie terug binnen voor omruiling. Particulieren hebben Europees twee jaar garantie hierop.

Misschien een kleine in huis of een zogezegde specialist die rechtstreeks wat bestanden geschrapt heeft in de hoop dat hij meer kaarten kon uploaden naar de TomTom.

Hoe je voor het soort maniakale informatici die zeggen dat ze het zeer goed kennen. Echte kenners (op alle domeinen) zijn bescheiden en vooral... uiterst voorzichtig!

Vanwege een oude informaticus van de eerste uren (mainframes in de jaren '80) toen er nog geen harde schijven in PC's bestonden en de Commodore 64 nog glorietijden beleefde!

+JMVB