mijn blackberry zegt dat ik een wachtwoord moet invoeren terwijl ik nooit een wachtwoord heb

Mijn geheugen kaart liep vast dus ik deed mn sdkaart in en toen weer uit mijn mobiel.toen zei m'n blackberry:deze kaart bevat beveiligde bestanden,voor uw wachtwoord in om ze te kunnen openen.ik heb echter nooit een wachtwoord ingevoerd.op de computer kan ik alle bestanden die d'r op staan WEL openen.hoe kan ik ervoor zorgen dat ik al mijn beatanden kan openen op mijn blackberry?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is mogelijk dat de gegevens op je geheugenkaart wel een lichte beschadiging hebben opgelopen waardoor de BlackBerry bij het terugplaatsen deze melding geeft omdat hij problemen heeft de micro SD kaart te lezen.

Mogelijk is het een oplossing als je de gegevens met je computer van je sd kaart even veilig stellen de SD kaart vervolgens eens goed formatteert waardoor alle fouten eruit gehaald worden.
Plaats dan de (lege SD kaart terug in je BlackBerry waardoor deze opnieuw de structuur kan aanmaken.
Als je bij het terugplaatsen toch nog een foutmelding krijgt kan het ook zijn dat het geheugenkaartje licht defect is en je mogelijk deze zou moeten vervangen met een nieuw kaartje.

Een PC is veel toleranter voor kleine foutjes in het geheugen en dus kan het zijn dat je in je PC dan nog lang plezier kan hebben van het geheugenkaartje.

Mocht je BB het kaartje wel weer herkennen dan kan je simpelweg alsnog je bestanden terug kopieren.

succes.