weet iemand wat ik moet doen bij deze missie in gta 4?

er staat call the target between 8:00 and 21:00 to meet up with here wie moet ik bellen graag een nummer voor de telefoon van gta

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bel tussen 8:00 en 21:00 iedereen van je phonebook met "call" begin als eerst met Bruce
als niks niet dan moet je kijken in je organizer en deze bericht is niet zomaar gekomen je hebt zoiezo met iemand als laatst gesproken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je dan even de naam van de missie geeft...

Zoals gezegd, alle nummers af gaan. Nummers van bekenden als Roman en Brucie kan je wel overslaan want dat zijn geen "targets".