kan je een 12 volts apparaat (mini compressor) op het 220 volt netwerk aansluiten, met een omvormer oid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let zeker op het aantal Ampere's en zie dat je een 10 % over houd.

Het beste antwoord

Je moet een omvormer hebben, van 22volt naar 12volt gelijkspanning. Check wel even hoeveel vermogen (watt) of Ampere je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier kan ik wel wat mee. thx

Andere antwoorden (1)

Ja, daar zijn speciale trafo's voor:
http://www.ophangsystemen.eu/overzicht-ophangsystemen-combi-rail-max.-40kg-pm-trafo-22012-volt-150va-93334-p-212.html

Hou je rekening met de vraag of je wisselstroom 12V of gelijkspanning 12v moet hebben (Waarschijnlijk het laatste)