Hoe kan je foto s van de ene iPad op de andere zetten? We hebben een snoertje..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
capthavoc
11 jaar geleden
ik vermoed dat je wel een gewone pc hebt ?
dan zou je de foto eerst op die pc moeten zetten de ander ipad aansluiten en daarmee de foto overzetten beide ipad moeten via deze pc gemachtigd zijn
als je ze dan in de cloud opslaat
en beide ipad zijn gemachtigd kunnen ze elkaars bestanden ed zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bij beide ipads het zelfde apple id gebruikt dat is je icloud shynchroniseren genoeg of je kan hem als je het zelfde mailadres gebruikt naar je zelf sturen en hem op de mail van de andere openen en hem opslaan. :)

Antwoorden (4)

Via e mail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Het kan wel hoor
Het is mogelijk. Op alle iOS-devices zit Photo Stream (Instellingen - Foto's - Photo Stream). Hoe dit allemaal werkt, kun je zien in de Source Url hieronder. Hoop dat dit helpt en succes! :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Foto Stream, of je hangt ze allebei aan de computer, zet de foto's van de ene ipad op de computer. Dan hang je de andere eraan, en zet je de foto's van die andere ipad, die je hebt geïmporteerd op die ipad. (: