Helaas een defect product ontvangen van dealxtreme.com. Hun helpdesk vraagt mij om het SKU nummer, waar kan ik deze vinden?

Ik neem aan dat ze niet het ordernummer bedoelen aangezien ik deze al in een ander veld moet invullen.

Waar kan ik het SKU nummer terugvinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik bestel daar regelmatig. De sku vind je terug in de URL bijvoorbeeld http://www.dealextreme.com/p/creative-slim-whistle-style-keychain-random-color-147260 dan is de sku 147260 de laatste cijfers of in je account bij orders
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het SKU-nummer is gelijk aan het productnummer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is het artikelnummer. Dat vind je op de pakbon of de factuur.