Waar zijn goede 2de handse wasmachines te koop mag online winkel of een gewone winkel maar geen marktplaats en met garantie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Tja dan wordt het toch een lokale witgoed zaak
die zijn vast wel te vinden bij je in de buurt.

online 2dehands zou ik niet weten, en lijkt me niet betrouwbaar.
maar goed je kan via google zoeken op

2dehands witgoed

hopelijk spring er iets voor je naar voren
capthavoc
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik hoop niet dat er ineens een wasmachine naar voren springt als ik in de buurt ben...
capthavoc
11 jaar geleden
zou wel makkelijk zijn een materialisatie printer in huis ;)

Andere antwoorden (4)

Wij hebben al een paar machines gekocht op 2dehands en tot grote tevredenheid, wel goed uitkijken en terplaatse streng beoordelen.

Indien die mensen ter goeder trouw zijn zullen zij ook akkoord gaan met "niet goed geld terug" !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik mijn goed werkende wasmachine aan iemand zou verkopen, geldt bij mij verkocht is verkocht. Ik geef zeker geen "garantie" in de vorm van niet goed geld terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zal u er niets op tegen hebben om die bij u thuis te laten testen. Dan, en pas dan, ga ik met u akkoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als u de moeite neemt om naar mijn huis te komen, geef ik vanzelfsprekend u de gelegenheid om de machine te testen, uiteraard. Maar als de koop gesloten is, wil ik u nooit meer horen of zien en wens ik niet lastig gevallen te worden na de koop. Voor garantie moet u bij een winkel zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begrijp uw standpunt en uiteraard is er geen garantie.
Voor 200 euro heb je al een nieuwe MET garantie, goedkoper dan de meeste 2e hands-machines, zie link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zeg: doen!
Ja die zijn er.
Mijn broer koopt altijd bij de winkel uit de bron spulletjes.
Hij geeft 1 jaar garantie op 2e hands spullen.
En hij doet ook niet moeilijk als de garantie al verlopen is.
11 jaar geleden
Een wasmachine zou ik gewoon nieuw kopen daar je de ellende van een ander op je hals haalt.Op een nieuwe wasmachine zit meestal een paar jaar garantie.En wat heb je eraan als je in 3 jaar 4 tweedehands wasmachines hebt gekocht?Dan heb je prijs van een nieuwe ook wel zo'n beetje betaald+ veel narigheid.
Eigen ervaring:
2e hands Miele stopte midden in het wasprogramma.En dan sta je met een wasmachine die je in een keukentje naar de buitendeur moet slepen met alle gevolgen.Water plenst voor een deel door je keuken en kruipt tussen het zeil en de houten vloer.Gevolg dat je vloer gaat rotten en stinken omdat het op plaatsen komt (onder je keukenblok) waar je nooit meer bij komt.
2e hands nooit meer !!!