Hoe kan ik de software van mijn iPod Touch 2G terugzetten?

Mijn net gekochte iPod Touch 2G 32GB draait op software IOS 5.1.1
Ik wil hem terugzetten naar de versie van de iPod Touch 2G, hoe die hoort te zijn. Wie helpt me?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

In iTunes klik je in de zijbalk op je iPod en in het tabblad overzicht op je iPod klik je op herstel.
Een iPod Touch 2G kan maximaal IOS 4.2.5 aan dus je iPod zal daar naar worden teruggezet.
Je zal dan wel al je gegevens die op je iPod staan kwijt raken want als je een reservekopie maakt met IOS 5.1.1 zal die niet terug te zetten zijn op een ouder IOS.