Is de laatste versie van IOS al te jailbreaken ? Em wat is de beste site/programma om te jailbreaken ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je Windows hebt?

Redsn0w 0.9.14b2: https://sites.google.com/a/iphone-dev.com/files/home/redsn0w_win_0.9.14b2.zip?attredirects=0&d=1

Download het programma, open het mapje wat je dan ziet.
Dan klik je met je rechtermuisknop op redsn0w en dan klik je op ’‘Als Administrator uitvoeren’‘ Sluit je apparaat aan en klik op Jailbreak als je een beetje Engels kan komt het in orde, het is trouwens ook handig om een Reserve kopie te maken

Absinthe 2.0.4: https://sites.google.com/site/greenpois0nabsinthe/absinthe-win-2.0.4.zip?attredirects=0&d=1

Download het programma en opent het mapje, bij het mapje waar staat Absinthe-win-2.0.4 dubbelklik je en selecteert ’‘Alles Uitpakken’‘ dan druk je op het 2e mapje je ziet heel veel tekst voorbij gaan (het sluit zichzelf)dan druk je op het eerste mapje die laat meet onderdelen zien en dan klik je mer je rechtermuisknop op Absinthe en je klikt op ’‘Als Administrator uitvoeren’‘, maar je moet eerst een reservekopie maken van je apparaat. Als je dat hebt gedaan ga je weer naar Absinthe dan plug je je apparaat in en drukt op Jailbreak! (Je MOET bij deze een reservekopie maken want de techniek van de jailbreak is het terugzetten van een reservekopie en de jailbreak mee voeren.

PS: Ik heb zelf een iPod Touch 4g (iOS 5.1.1) die ik met Redsn0w heb gejailbreakt omdat Absinthe midden in ze jailbreak stopte.

Toegevoegd na 41 seconden:
Reageer AUB als je een Mac hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Yes. iOS 5.1.1 is te jailbreaken. Ik heb het zelf niet gedaan, maar het is wel mogelijk. Ik verleen geen verdere informatie hierover, behalve: 'google'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Download absinthe 2.0 aansluiten die ipod en klik op jailbreak na 5 minuten is ie klaar