Ik zou graag een video van 50,6 MB in mijn Iphone 3gs willen toevoegen. Hoe doe ik dat?

Goedemiddag allemaal,

De video is dus 50,6 MB en de formaat is .wmv

Als ik via itunes naar mijn apparaat (mijn mobiel) toe ga en dan op de tab foto's klik, kan ik foto's,inclusief video's van een geselecteerde map synchroniseren. Dit lukt echter niet. Ik krijg namelijk de video niet mee gesynchroniseerd. Waarom wordt mij niet vermeld.

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik fout doe ( indien dat het geval is )? Of kan iemand mij misschien vertellen hoe de video op een andere manier in mijn Iphone toe te voegen is? (mailen gaat niet, bestand is daar te groot voor)

Alvast hartelijk bedankt

Groetjes
Amateas

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon ernaartoe slepen vanuit de map naar je iPhone (via iTunes). Wmv is geen favoriet van iTunes dus dit kan nog wel eens lastig worden als hij het niet doet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je er mp4 van maken, dat is de standaard van apple.
Google maar op wmv►mp4 converter
Even omzetten en dan met itunes exporteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal het proberen.
Mercy!