wie kan mij vertellen wat voor acculader ik moet hebben voor mijn accu ?

wat voor acculader heb ik voor deze accu nodig ? (mijn accu is 12 volt )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze foto zie ik nu voor de derde keer, waren vorige antwoorden niet goed ?
Om een deftig antwoord te kunnen geven moet er zeker ook het aantal Ah bij, zonder dat kan men geen antwoord geven.

Antwoorden (2)

Een alpine 20 is een goede acculader.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou ik heb er een gevonden hoor voor nog geen €30,-