Hoe installeer ik Temple run op mijn HTC wildfire S?

Ik heb geprobeerd om in de play store temple run te vinden maar die staat er niet tussen. Hoe kan dit? En waar moet ik 'm installeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je Scherm of resolutie is te klein. Je kan het proberen via 4shared, maar ik garandeer niks...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Open op je mobiel de volgende link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imangi.templerun&feature=search_result#?t=W10.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de Play Store worden geen applicaties weergegeven die niet door jouw toestel worden ondersteund; jouw toestel wordt niet ondersteund door Temple Run.

Wanneer je op de desktop-versie zou zoeken (play.google.com), staat er bij Temple Run het volgende:
--
''Deze app is niet compatibel met uw HTC Wildfire S.''
--
Je kunt een applicatie in de Play Store op je toestel dus alleen vinden als 'ie compatibel is met de app die je zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het handiger als je een ipod toch koopt , die heb ik ook en ik speel al m'n spelletjes op me ipod en mobiel dingen doe ik met me mobiel :)
Suc7 nog
Gr