Hoe kan ik de volgorde van de liedjes op een oude MP3-speler veranderen?

Hallo,

Ik heb een hele oude MP3 speler, waar je eigenlijk niks anders op kan als muziek luisteren. Ik heb er veel opstaan, maar alles staat door elkaar. Ik wil dat alles een beetje op volgorde komt te staan. Hoe kan ik dat doen. Dit is mijn MP3 speler.

Dank jullie wel!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (4)

Aansluiten op je computer, map openen en daar de muziek in de gewenste volgorde zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of je kan op shuffel klikken dan gaat het door elkaar en het is steets anders , je kan ook een afspeel lijst maken met gewenste liedjes :)
Suc7
Gr
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meeste oude mp3 spelers zijn op alfabetische en numerieke volgorde

Voorbeeld al je het geordend wilt hebben:
Als je 10 nummers op een album hebt:

-Schijf MP3-
-map: "naam band"
-map: "naam album 1"
-naam nummer: "01-naam"
-naam nummer: "02-naam"
-naam nummer: "03-naam"
-naam nummer: "04-naam"
-naam nummer: "05-naam"
-naam nummer: "06-naam"
-naam nummer: "07-naam"
-naam nummer: "08-naam"
-naam nummer: "09-naam"
-naam nummer: "10-naam"
-map: "naam album 2"
-map: "naam andere band"
-map: "naam album 1"
-map: "naam album 2"

En als een bepaalde groep veel albums heeft uitgebracht kun je ook het jaartal ervoor zetten;
"jaar 1e albumdruk-album naam"
"1997-Naam album"
Waardoor die ook in een mooie volgorde komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kun je in de pc veranderen en indelen