Is de Duracell mobilie oplader handig voor mijn HTC en IPod? (en voor een IPhone/IPad)

Ik wil een Duracell mobiele oplader kopen maar werkt deze goed? En heb je hier een stopcontact voor nodig? Ik wil hem namelijk gebruiken als de batterij van mijn iPod leeghaalt in het vliegtuig. En hoe sluit ik mijn iPod aan op de oplader?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zitten batterijen in van 1800 mAh die natuurlijk ook opgeladen moeten worden via een normaal stopkontakt.
De elektronica die erin zir is wel ok maar zoals uit vele testen van consumentenbonden blijkt zijn hun eigen batterijen niet veel waard, zeg maar onbetrouwbaar.

Waarom er niet eentje kopen die ook kan geladen worden met zonnecellen, is nog milieuvriendelijk ook.
Kost iets meer heeft tal van mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar aan zonnecellen heb ik niks in een vliegtuig denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het noemt "zonne"cellen maar ook met voldoende licht laden die al op. Alle beetjes helpen.
Tenslotte kan u die overal inzetten, ook bv een dagje aan zee, of in de bergen of op stap, of, enz, enz