Kan je een speaker aan 2 apparaten aansluiten?

Ik heb een speakerset die via een usb snoer aan mijn pc aangesloten zit maar kan ik (met een extra kabel oid.) het ook aan mijn laptop aansluiten?

zodat ik niet steeds van kabel hoeft te wisselen wanneer ik de laptop of pc wil gebruiken voor het geluid

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bose Companion 5

Antwoorden (4)

Hier kan je een usb-splitter voor gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan hem met een 3.5mm jack kabel aansluiten op je laptop
Zie bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Speakers kan u niet gelijktijdig aan 2 toestellen aansluiten tenzij u er een switch tussenzet die om schakelt van de ene naar de andere uitgang zonder overlapping.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Dit is ook wat mij het beste lijkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het enige juiste antwoord. +
Meestal kan het niet, maar als je speakersetje nog een (bijv.) 3,5 mm aansluiting heeft, dan kun je die misschien nog gebruiken. Kans dat het geluid van beide niet (ongeveer) even hard is, is groot, dus je zult waarschijnlijk toch aan knoppen blijven draaien.
Koop anders een extra speakersetje voor je laptop, als je al niet met de ingebouwde speakers wilt werken. Onder de 10 euro is al ruime keus!