Hoe kan ik een beveiligde ebook op een e-reader lezen?

Ik heb een ebook gekocht en ik had hem daarna geopend met adobe digital editions. Toen had ik heb op mijn e-reader gezet. Maar toen ik de ebook wou openen op mijn e-reader, kwam er een berichtje dat het een beveiligde ebook was. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Alleen Adobe Digital Editions installeren is niet voldoende.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik wilde nog toevoegen:

Je moet ook de volgende stappen uitvoeren:
- een Adobe ID aanmaken
- je computer autoriseren
- je e-reader autoriseren

Bovendien kan je het ebook niet gewoon via Verkenner naar de e-reader toe slepen, dit moet je ook doen VIA Adobe Digital Editions.

In de bron een link naar een stap-voor-stap handleiding met screenshots (vanaf stap 3 uitvoeren).

Succes!