Als ik mijn Mediacenter van Eminent terugstuur voor reparatie, hoe lang gaat het dan duren voordat hij weer terug is?

Ik hem een EM7280. Hij moet terug omdat hij vast loopt.

Verwijderde gebruiker

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste tonie334,

Normaliter worden pakketten binnen 2 weken afgehandeld. Bij grote drukte kan dit soms oplopen tot 3 weken. Vaker is het pakket sneller dan 2 weken behandeld. Vóórdat je op eigen hand besluit je EM7280 op te sturen: Dit kan niet zomaar. Je dient eerst contact te hebben gehad met de Eminent helpdesk. Indien de helpdesk de conclusie heeft getrokken dat het apparaat defect is, zal er een supportnummer worden verstrekt + het antwoordnummer waar het pakket naartoe kan worden gestuurd. Het gebeurt helaas nog erg vaak dat "problemen" met producten van Eminent opgelost worden door even contact te hebben met Eminent. Dit kan telefonisch (0900 3646368, 45ct p/m) en ook uiteraard per mail via ons online contactformulier: http://www.eminent-online.com/nl/service.html

Gezien je huidige klacht hebben we eerst een advies: Installeer de nieuwste firmware in je mediaplayer en formatteer de schijf (opnieuw). Indien je niet wilt formatteren, laat dan i.i.g. Windows de schijf controleren op fouten. Dit doe je door de player via USB aan te sluiten op je pc en vervolgens Windows schijfcontrole uit te laten voeren. Succes en als het allemaal niet wil lukken, neem dan gerust met ons contact op. We zijn er om je te helpen en we willen dat je kunt genieten van je mediaplayer!

- G.B.
Verwijderde gebruiker