Ik ben op zoek naar draadloze oordopjes (hoofdtelefoon) welke te gebruiken zijn met mijn iPod, iPad en iPhone. Welke mogelijkheden zijn er?

Graag ook niet te gek duur... is maar voor de vakantie en daarna ben ik ze waarschijnlijk toch kwijt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een Nokia BH draadloze koptelefoon voor 40 euro gekocht
Echt een super ding. Goede Bass mooi geluid en een accu die ongeveer 800uur mee gaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Draadloze oordopjes komen over het algemeen niet zo goedkoop. Dus tenzij je meer dan €90 er voor over hebt zou ik gewoon voor oordopjes met draad gaan.