Het is niet mogihk om WhatsApp op de Samsung Star 2 te zetten, aangezien de Star 2 niet over een ondersteunend besturingssysteem beschikt (Android, WP, iOS, Symbian en Blackberry).
Het is ook niet mogelijk om Ping te installeren, aangezien dit alleen voor Blackberry's is.

Toegevoegd na 3 minuten:
*mogihk = mogelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Whatsapp wel, kan je via de site downloaden. Ping is uitsluitend voor Blackberry's. Je hebt echter wel PingChat.
11 jaar geleden
Whatsapp kun je via Google Market (of hoe dat tegenwoordig ook mag weten) downloaden, Ping niet; dat is uitsluitend voor Blackberry, niet voor Samsung.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heet inderdaad Google Market tegenwoordig. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja, Google Play Store dan officieel.