Het geheugen van mijn Nokia E75 blijft zichzelf aanvullen - mijn telefoon is nu onbruikbaar geworden, wat kan ik doen?

Het lijkt wel een beetje op een Trojaans Paard. In het begin kon ik rond de 200 berichten opslaan en rond de 10 foto's. Dat werden er 80, en vanaf daar steeds minder; nu zijn het er 0. Ik heb alle gegevens die enigszins zonder nut waren verwijderd. Al mijn contacten heb ik verplaatst naar de geheugenkaart.

Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het schijnt dat het wissen van de cache van de browser helpt. Zie bron
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

misschien kapitein overduidelijk antwoord: maar heb je al gekeken of je niet te veel muziek/foto's ed erop hebt staan? heb je bovendien je verzonden berichten gewist en je concepten. etc etc... controlleer alles :)