Hoe moet ik bestanden overplaatsen van Samsung Galaxy Gio naar laptop?

Een aantal weken geleden heb ik een Samsung Galaxy Gio gekocht. Inmiddels heb ik al een veel foto's en video's gemaakt en ik wou ze op mn laptop zetten. Ik probeerde hem met de kabel aan te sluiten en toen gebeurde er niks op de laptop. Wat heb ik fout gedaan en nog belangrijker hoe krijg ik ze er wel op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je er een cd'tje bij gekregen ? Dan zal ik eerst die Installeren verder moet je de mobiel op een ander computer aansluiten en als dat niet werkt kun je een andere kabel proberen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee zover ik weet heb ik er geen cd bij gekregen. Als ik hem aansluit komt er alleen te staan dat hij aan het opladen is. Wat voor kabel moet ik dan proberen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien zit de data op een sd kaartje of micro sd kaartje ? Die moet je dan met een converter die je goedkoop op makrplaats kan vinden gebruiken moet..