Zelf heb ik Electrotechniek besturing en automatisering aan het Drenthe College te Emmen gedaan (MBO). Hier leerde ik over het automatiseren van bedrijfsprocessen, besturing van electronica, en regeltechniek.

Momenteel doe ik Technische Bedrijfskunde aan de hogeschool Windesheim te Zwolle waar men leert hoe een bedrijf gemanaged moet worden maar men leert ook bedrijfsprocessen opstarten en optimaliseren.

Ik heb ooit dezelfde vraag gesteld toen ik van de middelbareschool af kwam en dit was voor mij het juiste pad.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Saludos