Ik heb twee vragen over een laptop en de tas Zo wil ik weten of de laptop past?

Ik wil straks een laptop gaan kopen alleen zit ik te twijfelen tussen deze twee: http://www.laptopshop.nl/vergelijken/?product[]=161542&product[]=161543&&categoryid=undefined&specificationprofileid=1024
De drie verschillen zijn de camera (wat mij niet interesseert de videoplaat... Ik weet alleen niet of daar nou zo veel verschil in zit ( allebij 2048 mb ) en de vorm( maakt ook niet veel uit.
Is het het geld waard om dan te gaan voor de duurdere of zijn ze allebij hetzelfde?

Mijn andere vraag is dat ik een laptoptas heb gekocht voor een 15.4 inch laptop maar die ik wil gaan halen is 15.6 inch ( dan scheelt een halve cm) de tas die ik heb gekocht is de Samsonite evolis Office case Afmeting 40x31x11.
Materiaal : kunstleer/PolyUrethaan
Misschien dat die nog een beetje uit rekt en anders zie ik wel

Alvast bedankt voor het antwoorden :D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Die 2 laptops zijn bijna identiek op de camera na. Het verschil van 70 euro voor een van 0.3 naar 2.0 megapixel vind ik erg groot. Je kunt daarvoor ook een/meerdere logitech webcam voor kopen.

Die tas is wat aan de krappe kant, immers die 15,6 slaat op het schermdiagonaal. Er zit ook nog een "rand" aan, ik zou een iets grotere versie nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het belangrijkste verschil zou, voor mij, de grafische kaart zijn. De NVidea GT 630M heeft iets betere prestaties. Maar dit zullen geen extremen verschillen zijn.
Zolang je het dus niet erg vind dat je bijvoorbeeld 20 ipv 22 FPS hebt (even als voorbeeld, geen idee wat het exacte verschil zal zijn. Maar het is geen groot verschil) kan je voor de eerste, goedkopere, laptop gaan.

Mocht je veel gegevens van je laptop met je telefoon willen synchroniseren dan kan de duurdere laptop hierop toch wel eens een betere keuzen worden.
Deze heeft namelijk bluetooth waardoor je je telefoon makkelijk met je laptop kan synchroniseren. (Ik gebruik het zelf erg veel)

De laptop tas zal krap worden maar niet geschoten...
Of dit wel of niet past durf ik niks over te zeggen. Mocht het niet passen zou ik zeggen zet je tas op marktplaats en koop een andere. Als je een tweedehands tas terug koopt zal je dit nauwelijks geld kosten.