Gisteren op de Koninginnemarkt een "jewelry Cleaner"gekocht. Fast and sonic cleaning...wie weet hoe dit werkt?

Geen merk, type SN-O16v.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan, dat je iets dergelijks hebt aangeschaft.
Ze kunnen ook gebruikt worden voor het reinigen van b.v. tandprothesen en oorstukjes van hoorapparaten.

Dit apparaat kan kettingen, oorbellen en ringen reinigen.
1. Vul de schoonmaakcontainer met de juiste hoeveelheid water en schoonmaakmiddel, en plaats de te
reinigen voorwerpen erin.
2. Plaats de schoonmaakcontainer op de basis en zet deze goed vast met de zuignap. Plaats vervolgens het
gehele apparaat op een tafel.
3. Schakel het apparaat in om het reinigen te starten.
Met 5800 oscillaties per minuut kan dit apparaat elk plekje reinigen, zelfs die niet bereikbaar zijn met een
borsteltje. Houd uw waardevolle sieraden dus glanzend en gloednieuw.
Veiligheidsvoorzorgsmaatregelen:
GEVAAR VOOR
ELEKTRISCHE SCHOK
NIET OPENEN
LET OP: Om het risico op elektrische schokken te voorkomen mag dit product ALLEEN
worden geopend door een erkende technicus wanneer er onderhoud nodig is.
Koppel het product los van de elektrische voeding en van andere apparatuur als
zich problemen voordoen. Stel het product niet bloot aan water of vocht.
Onderhoud:
Uitsluitend reinigen met een droge doek. Gebruik geen reinigingsmiddelen of schuurmiddelen.
Garantie:
Voor wijzigingen en veranderingen aan het product of schade veroorzaakt door een verkeerd gebruik van dit
product, kan geen aansprakelijkheid worden geaccepteerd. Tevens vervalt daardoor de garantie.
Algemeen:
Wijziging van ontwerp en specificaties zonder voorafgaande mededeling onder voorbehoud.
Alle logo’s, merken en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van de
respectievelijke eigenaren en worden hierbij als zodanig erkend.
Bewaar deze handleiding voor latere raadpleging.
Let op:
Dit product is voorzien van dit symbool. Dit symbool geeft aan dat afgedankte elektrische en
elektronische producten niet met het gewone huisafval verwij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je iets letterlijk ergens van kopieert is het de bedoeling dat je een bron erbij zet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zie ik duidelijk staan!

Andere antwoorden (2)

Plas water er in, batterijen er in (of stekker in het stopcontact) en een kwartiertje laten 'bibberen'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aan de "sonic cleaning" te horen gaat het om een ultrasoon reiniger.
Als dit het is moet je er water in doen met een beetje schoonmaakmiddel (speciaal hiervoor ontwikkeld) en dan op start drukken. (werkt goed!)

in de bron zoek op 826804 - 89 Dit is het artikel nummer van schoonmaakmiddel speciaal voor een ultrasoon reiniger