is er een blackberry curve van max. 100 euro?

Ik wil graag (vandaag) een nieuwe BB kopen. Nu heb ik maximaal 105 euro te besteden. Daarom moet ik een winkel vinden waar dat kan. En kan dat uberhaupt wel? De bb moet dan wel prepaid en nieuw zijn niet op marktplaats dus!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoals je op de volgende link ziet begint de goedkoopste curve bij 137 euro:

http://tweakers.net/pricewatch/cat/215/mobiele-telefoons.html#filter:NY0xCoAwEAT_snWKIIqSBwgWVpZiEe-uiAQjFwtB_LsptNwZhr2xqt954Aw3o7IWi0FSFu2DRIbDoWHL-OCU9CzMZyqkGJIx7HDWIFNSGf0F1_zjNxKFTuHpEPp-6rYpfdVheV4

Het gaat hier om een simlock vrije versie. Misschien vind je een gesponsord prepaid model voor minder, deze moet je dan wel laten unlocken, of hij moet dezelfde provider hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zag laatst in de folder van de kijkshop een blackberry curve voor 99 euro. :)
11 jaar geleden
xilu
11 jaar geleden
zag net dat deze uitverkocht is, er is wel een van 119 euro bij HI. Deze moet je laten unlocken als je een andere provider hebt. :)