ik word gebeld door een onbekend nummer, hoe kan ik weten wie mij op dit moment belt?

ik ben gebeld door een onbekend nummer. maar ik zat telkens op school waardoor ik niet op kan nemen, ik kan ook niet terug bellen omdat ik niet weet wat het nummer is omdat er staat: onbekend (geen nummer) hoe kan ik dit persoon toch terug bellen? hoe kom ik achter zijn / haar nummer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Als het belangrijk is bellen ze wel terug
Amadea
12 jaar geleden
Zal wel een callcenter zijn wat jou iets heeft willen verkopen. Neem maar van mij aan dat jij niets mis bent gelopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben nu al 4 keer gebeld maar telkens als ik op school zit dus kan ik niet opnemen.

Het beste antwoord

Je kan er niet achter komen maar misschien je VoiceMail aan zetten. Dan kunnen ze eventueel een berichtje achterlaten en dan weet je wel wie het is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt niet achter het nummer komen noch terugbellen. Helaas.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien hebben ze wel het verkeerde nummer gebeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neej dat zal het niet zijn ze hebben al 4 keer gebeld