Hoe stel je in dat als je thuis bent hij internet over de wifi pakt en niet via 3g ? Ik heb een Blackberry 8520..

Ik kan thuis verbinding maken met mijn wifi netwerk (Facebook doet het) Alleen als ik de gegevenscerise en/of dataroaming uitzet doet whatsapp het niet meer. Als ik die 2 aanzet doet whatsapp het wel, alleen via 3g. Wat nou juist niet de bedoeling is...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zelf heb ik een Torch maar zover ik weet pakt bb altijd de wifi om de data te verzenden wanneer dit aanwezig is.

3g blijft echter wel altijd in je scherm staan aangezien je dan gewoon 3g bereik hebt MAAR bb pakt altijd eerst wifi tot deze niet meer beschikbaar is en dan schakelt hij over.

data gegevens service uitzetten wil zeggen dat je ALLE data communicatie uitschakelt, niet perce van je mobiele netwerk maar van je gehele telefoon.

Saludos,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga even naar de dichtsbijzijnde winkel, en hij kan er meer over vertellen, of bel even naar de provider die je hebt of tweet naar @VodafoneWebcare of @tmobile_webcare