Scroll functie + Touch Knoppen werken niet meer op HP laptop zijn Touchpad, wat moet ik doen?

Het kan mogelijk zijn dat ik bij het opschonen van mijn computer iets heb verwijderd, kan ik dit terugkrijgen? en hoe!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

heb je gebruik gemaakt van systeemherstel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je een recovery cd of dvd?als het nog niet werkt
zou ook cd of dvd vragen voor drivers update
bij winkel of fabrikant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens onder "Configuratiescherm\Hardware en geluiden"
Daar zie u staan "Muis" dit aanklikken en zien of uw "Smart-pad" nog aanstaat. Zo niet op "Starten" drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt je muis nog wel?
zo niet dan kun je niets meer instellen.
dan zal je toch een recovery en/of drivers update cd moeten gebruiken.
Bij HP op de site is onder downloads de software te vinden die origineel met de laptop is meegeleverd dit is zelfs bij oudere modellen nog het geval,

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat verlies ik als ik deze download uitvoer? kun je misschien ook een link geven. Ben een complete computer noob