wat kun je allemaal doen op een nintendo dsi?

wat kun je doen op de dsi??
welke spellen wat kun in het begin, kun je ook foto,s maken, kun je ook spellen downloaden enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kan alles wel opnoemen en bevestigen. Maar voor uitgebreide info klik even op de link of bron.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nintendo_DSi

Toegevoegd na 59 seconden:
Omdat het toch niet echt een antwoord is. Hierbij de opties:
Twee camera's: Namelijk één aan de binnenkant en één aan de buitenkant, beide 0,3 megapixel.[1]
Het programma Nintendo DSi Camera om foto's mee te maken en te bewerken.
Een SD-kaart opening
Een mogelijkheid om op het internet (via WFC) spullen te kopen onder de noemer DSiWare (vergelijkbaar met WiiWare) met Nintendo Points (een nieuwe naam voor Wii Points)
Verbeterde geluidskwaliteit
Vernieuwd hoofdmenu
12% dunner dan de DS Lite
Het GBA-slot is weggelaten
Ondersteuning voor WEP, WPA (Wi-Fi Protected Access) of WPA2 als beveiliging bij draadloze netwerken. (WPA en WPA2 kunnen alleen gebruikt worden bij DSi-software, de spellen die voor alle drie de DS-soorten zijn ondersteunen dit niet.)
Kortere batterij duur, 14 uur met de DSi in plaats van 19 uur met de DS Lite
17% grotere schermen dan de DS lite
Een ingebouwde muziekspeler (die alleen werkt met het bestandstype m4a, AAC en MP4 die ook kan opnemen via de ingebouwde microfoon)
Nintendo DSi Browser: Een downloadbare webbrowser (Opera)
Een ingebouwd spel: Flipnote Studio (exclusief voor DSi), een tekenprogramma waarmee eigen tekenfilpjes gemaakt kan worden. Deze kunnen via verbinding met Internet online worden gezet op de Nintendo website Flipnote Hatena.
Huidige flashkaarten zijn niet meer bruikbaar met firmware 1.4. De kaartjes die voorheen werkten met de Nintendo DSi, werken met firmware versie 1.4 niet meer. [2] Er zijn kaartjes die wel werken met Firmware 1.4, namelijk de EZFlash Vi, Acekard 2i en de M3i Zero na een update.
4x zoveel werkgeheugen, namelijk 16 MB.
256 MB intern flashgeheugen.
De hoofdprocessor is 33 MHz sneller, namelijk 133 MHz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
foto's maken, internet, spelletjes, muziek luisteren, je stem opnemen

en nog veel meer kijk maar op google