Wat is iOs 5.1 op iPad?

Ik heb sinds net een iPad en ik wil graag de apps "iMovie" en "Garageband" downloaden. Alleen ondersteunen die apps alleen maar iOs 5.1.

Ik weet bij god niet wat dat betekent en hoe zet je iOs 5.1 er precies op?

Help mij!!!

Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

iOS staat voor Operating System, zoals je pc bijvoorbeeld Windows 7 heeft.

Om deze nieuwe versie erop te zetten, verbind je je iPad met je pc, via iTunes kun je dan de nieuwe downloaden.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf iOS 5 kan het ook draadloos via je instellingen menu. Veel plezier met je iPad! (ik ben jaloers)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via iTunes op je pc of op je iPad, sorry maar ik snap het nog niet helemaal...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via je pc.
Ritsuka
12 jaar geleden
aansluiten op je pc, en dan via iTunes op je pc kun je de nieuwe software downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is iOs 5 gratis?
Ritsuka
12 jaar geleden
ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt man!

Andere antwoorden (2)

ios 5.1 is een verbetering voor je ipad.
als je je ipad aan itunes koppelt, zou er normaal gezien een venster moeten komen waar er iets over staat. klik op download. dan heb je ios 5.1
er is wel kans dat al je apps en gegevens en jailbreak (als je dat hebt) eraf zijn. maar als je al apps gekocht hebt, echt met geld, dan kan je het erop zetten zonder nog eens te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om IOS5.1 er op te zetten plug je de iPad aan je computer en start je iTunes, dan sygroniseer je iPad (voor als het geval dat)
en dan zie je bij het kopje "versie" staan "zoek naar update" en klik je daar op en het gaat update downloaden en instralen dit duurt eventjes (20 min)